facebook
2 lata rękojmi na obuwie
dostawa 0 zł na cały asortyment
14 dni na zwrot produktu
wyszukiwarka zaawansowana

Zwroty i reklamacje

Reklamacje, wymiany i zwroty:

  • zakupione towary objęte są 12 miesięczną rękojmią. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura lub inny dowód zakupu). 
  • istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar lub model. W takim przypadku należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia czy dany rozmiar lub model jest dostępny. Po potwierdzeniu dostępności należy odesłać zakupiony towar w oryginalnym opakowaniu i nienaruszonym stanie z załączonym dowodem zakupu. Klient zobowiązany jest do przesłania towaru na koszt własny. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
  • klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru do 14 dni roboczych od jego dostarczenia, bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zgodnie z art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. W przypadku skorzystania z tego prawa towar należy odesłać w nienaruszonym stanie, oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz oświadczeniem odstępującym od umowy zawartej na odległość. Klient zobowiązany jest do przesłania towaru na koszt własny. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.

Jak dokonać zwrotu:

INPOST

  • zaloguj się na swoje konto w zielonybutik.pl i otwórz zakładkę ZWROT. Znajdziesz tam wszystkie produkty, które możesz zwrócić za pośrednictwem paczkomatów InPost.
  • wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  • wypełnij i podpisz formularz odstąpienia od Umowy. Gotowy formularz pobierzesz w sekcji ZAŁĄCZNIKI poniżej. Możesz również wypełnić i przesłać odstąpienie od umowy drogą elektroniczną na adres sklep@zielonybutik.pl
  • produkty oraz formularz zwrotu włóż do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej.
  • po zleceniu zwrotu otrzymasz w wiadomości mailowej oraz SMS-em kod nadania, który wykorzystasz w paczkomacie. Jest on ważny przez 10 dni. Uwaga! Pamiętaj, że mając jeden 10-cyfrowy numer nadania, w skrytce InPost możesz umieścić tylko jedną przesyłkę. Jeśli posiadasz dwie osobno zapakowane przesyłki zwrotne, konieczne jest zgłoszenie odrębnych zwrotów w swoim Panelu Klienta.
  • otrzymany 10-cyfrowy kod zwrotu wpisz markerem lub długopisem na paczkę.
  • nadaj paczkę ze zwracanymi produktami w dowolnym paczkomacie. Na ekranie monitora możesz wybierać wielkość paczki.
  • oczekuj wiadomości mailowej z potwierdzeniem zwrotu należności. Otrzymasz ją od nas, jak tylko Twoja paczka dotrze do magazynu, a zwracane produkty zostaną sprawdzone.

 

ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1. Oświadczenie o odstąpienie od umowy

Załącznik nr 2. Formularz zgłoszenia reklamacji

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl