Zwroty i reklamacje
Reklamacje, wymiany i zwroty:
- zakupione towary objęte są 12 miesięczną rękojmią. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura lub inny dowód zakupu).
- istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar lub model. W takim przypadku należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia czy dany rozmiar lub model jest dostępny. Po potwierdzeniu dostępności należy odesłać zakupiony towar w oryginalnym opakowaniu i nienaruszonym stanie z załączonym dowodem zakupu. Klient zobowiązany jest do przesłania towaru na koszt własny. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
- klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru do 14 dni roboczych od jego dostarczenia, bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zgodnie z art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. W przypadku skorzystania z tego prawa towar należy odesłać w nienaruszonym stanie, oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu oraz oświadczeniem odstępującym od umowy zawartej na odległość. Klient zobowiązany jest do przesłania towaru na koszt własny. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
Jak dokonać zwrotu:
- zwrotu możesz dokonać na stronie wygodnezwroty.pl/zielonybutik gdzie masz możliwość wyboru dowolnego przewoźnika.
- wypełnij i podpisz formularz odstąpienia od Umowy. Gotowy formularz pobierzesz w sekcji ZAŁĄCZNIKI poniżej. Możesz również wypełnić i przesłać odstąpienie od umowy drogą elektroniczną na adres sklep@zielonybutik.pl
- produkty oraz formularz zwrotu włóż do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej.
- oczekuj wiadomości mailowej z potwierdzeniem zwrotu należności. Otrzymasz ją od nas, jak tylko Twoja paczka dotrze do magazynu, a zwracane produkty zostaną sprawdzone.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1. Oświadczenie o odstąpienie od umowy
Załącznik nr 2. Formularz zgłoszenia reklamacji